|

15 april 2007, 22:00
|
Juniorlid
|
|
|
|
Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?
Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats
Amersfoort, 15 april 2007
Betreft: vacature telefoniste
Geachte heer ******
Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongs lede gelezen. Graag solliciteer ik dan ook op deze baan.
Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag.
De door u gevraagde capaciteiten herken ik mijzelf in. Zo ben ik accuraat, klantgericht en representatief. Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij de gevraagde functie en wil graag mijn kunnen laten zien.
Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken.
Met vriendelijke groet,
B.van Veen
Bijlage: CV
|

15 april 2007, 23:19
|
|
Re: Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bianca van Veen
Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats
Geachte heer ******
Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongs lede gelezen. Graag solliciteer ik dan ook op deze baan.
Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag.
wat bedoel je met deze zin....
De door u gevraagde capaciteiten herken ik mijzelf in (omdraaien, dus: Ik herken mijzelf in de door u gevraagde capaciteitenZo ben Ik ben ipv zo ben ikik accuraat, klantgericht en representatief. Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij opde gevraagde functie en wil ik graag mijn kunnen laten zien.
Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken.
Met vriendelijke groet,
B.van Veen en misschien je volledige naam, zonder B., maar gewoon: Bianca
Bijlage: CV
|
cv, kun je beter voluit schrijven: DUS: Curriculum Vitae
Hoi Bianca,
jongs leden moet zijn jongstleden
naar deze baan ipv op deze baan
misschien heb ik je geholpen
groeten.
|

15 april 2007, 23:25
|
Lid
|
|
|
|
niet geregistreerd, ben ik, ik heb bovenstaand citaat overgenomen voor bianca van veen, mijn echte naam is niet pieter, maar dat is niet van belang
mvgr,
P.
|

18 april 2007, 22:13
|
Lid
|
|
|
|
Hoi Bianca,
ik heb je brief in een iets andere volgorde gezet en hier en daar wat toegevoegd en gewijzigd. Hij is nog niet goed genoeg om te posten maar helpt je hopelijk wel een stapje dichter bij het eindresultaat.
Heb je al gekeken naar AIDAformule op deze site?
Zou ik zeker even doen, staat precies beschreven hoe je een sollicitatiebrief moet opstellen.
Ik hoop dat je zo wat verder komt, veel succes,
Groetje, Roosje
Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats
Geachte heer ******
Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongstleden gelezen. Graag solliciteer ik dan ook naar deze baan.
Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag, omdat .......
Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij de gevraagde functie en zou ik mij hierin graag willen bewijzen.
Ik herken mijzelf in de door u gevraagde capaciteiten, ik ben accuraat, klantgericht en representatief.
Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken en mijn brief en cv toelichten. Ik zie een uitnodiging voor een gesprek met plezier tegemoet.
Met vriendelijke groet,
B.van Veen
Bijlage: curriculum vitae
|

18 april 2007, 22:50
|
Lid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roosje
Hoi Bianca,
ik heb je brief in een iets andere volgorde gezet en hier en daar wat toegevoegd en gewijzigd. Hij is nog niet goed genoeg om te posten maar helpt je hopelijk wel een stapje dichter bij het eindresultaat.
Heb je al gekeken naar AIDAformule op deze site?
Zou ik zeker even doen, staat precies beschreven hoe je een sollicitatiebrief moet opstellen.
Ik hoop dat je zo wat verder komt, veel succes,
Groetje, Roosje
Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats
Geachte heer ******
Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongstleden gelezen. Graag solliciteer ik dan ook naar deze baan.
Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag, omdat .......
Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij, moet zijn OP de gevraagde functie en zou ik mij hierin graag willen bewijzen. vervangen door Dit wil ik u graag bewijzen
Ik herken mijzelf in de door u gevraagde capaciteiten, ik ben accuraat, klantgericht en representatief.
Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken en mijn brief en cv toelichten. Ik zie een uitnodiging voor een gesprek met plezier tegemoet.
Met vriendelijke groet,
B. (LIEVER: BIANCA VOLUIT!!)van Veen
Bijlage: curriculum vitae
|
ik hoop dat er wat aan hebt bianca
mvgr
Pieter.
|

21 april 2007, 03:31
|
Lid
|
|
|
|
Hallo,
I heb je brief gelezen en heb gezien dat je al enkele leuke tips hebt meegekregen. Toch wou ik even vermelden dat je veel het woord graag gebruikt. Mischien de eerste graag vervangen door ik voelde me onmiddelijk geroepen om te solliciteren of een van de laatste graag´s vervangen door met plezier of genoegen.
Veel succes met de sollicitatie
|
|