Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2020, 23:58
sietsemuller sietsemuller is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 1
sietsemuller is on a distinguished road
Post Politie sollicitatiebrief Feedback gevraagd!

Hallo allemaal, Ik wil graag bij de politie zodra de volgende vacature beschikbaar word. Zou iemand even naar mijn brief willen kijken en er feedback op willen geven? Alvast bedankt:



Beste Heer/Mevrouw,

Ik heb al sinds jongs af aan interesse in de politie dus het zit er al mijn hele leven aan te komen dat ik deze brief zou schrijven. Ik heb me altijd al verheugd op het politie werk en zie nu al uit naar elk stukje er van. Het politie werk spreekt mij heel erg aan omdat ik denk dat ik heel veel eigenschappen heb die uitermate geschikt zijn voor het politiewerk.


Ik ben na mijn middelbare school begonnen aan een opleiding mediavormgever. Vormgeven en fotografie is namelijk ook een interesse van mij. Tijdens mijn opleiding heb ik heel veel geleerd over vormgeven en fotografie. Mijn studie ging me ging me goed af en mijn resulaten zijn mooi.


Ik heb mij vervolgens volledig op straatfotografie gestort. Waar ik ook kwam keek ik om me heen. Er was geen detail dat me ontging en ik wist precies wat er om me heen gebeurde. Daarnaast ben ik erg open minded, ondernemend, positief ingesteld en kan ik mij goed verplaatsten in een ander’s schoenen. Mijn gevorderde sociale vaardigheden bleken ook al in een jong stadium van mijn leven. Ik ben nooit bang geweest om iemand aan te spreken of iets aan iemand te vragen. Ik heb snel overzicht en vind het heel fijn om continu bezig te zijn.


Ik heb sinds mijn droom om bij de politie te gaan flink aan mijn conditie gewerkt. Ik ben fysiek gezond en zit altijd goed in mijn vel. Mijn altijd positieve en enthousiaste houding is perfect voor het politiewerk. Ik sta stevig in mijn schoenen en blijf altijd kalm waar dat nodig is.


Na een tijdje als verkoopmedewerker te hebben gewerkt werd mij nog duidelijker dat ik een baan wilde waar ik mensen kon helpen. Het maakt me altijd blij als iemand tevreden en geholpen is.


Naast al deze eigenschappen ben ik altijd erg blij geweest met de nederlandse samenleving en hoe we samen een mooi land neer zetten. Voor mij is het fantastisch om daar deel van uit te mogen maken. Bij de politie werken is voor mij de beste manier om wat terug te geven aan de samenleving en de mensen te helpen die dit nodig hebben.

Ik ben er van overtuigd dat de eigenschappen waar ik over bezit en mijn persoonlijkheid perfect zijn voor de politie en ik zie daarom graag een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek tegemoed.

Met vriendelijke groet,
**** ****
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
feedback, politie, sollicitatie brief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief politie, zou iemand ernaar willen kijken? jvo91 Sollicitatiebrief en cv 6 17 juli 2013 23:40
Sollicitatiebrief politie hoofdagent aapje23 Sollicitatiebrief en cv 5 23 juli 2012 11:43
Sollicitatiebrief medewerker politie, alle hulp is welkom paradise87 Sollicitatiebrief en cv 2 7 februari 2012 16:14
Sollicitatiebrief politie Schandalig Sollicitatiebrief en cv 29 7 april 2011 17:56
Sollicitatiebrief politie stein27 Sollicitatiebrief en cv 29 9 mei 2007 22:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon