Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 september 2022, 12:49
Mowgli33 Mowgli33 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 september 2022
Berichten: 1
Mowgli33 is on a distinguished road
Standaard Solllicitatiebrief teamleider ziekenhuis, nog niet gericht aan specifieke vacature

Goedendag,

Hieronder mijn tekst voor een sollicitatiebrief gericht op de functie van teamleider zorg, maar nog niet aan een ziekenhuis of vacature.

Ik ontvang graag feedback

Alvast dank!

--------------------------

Onderwerp: sollicitatie naar de functie van teamleider/teammanager

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 2015 ben ik verpleegkundige (HBO). Ik heb veel ervaring in ziekenhuizen: diverse verpleegafdelingen, intensive care’s en spoedeisende hulpen. Maar ook GGZ-instellingen en ouderenzorg: zowel intramuraal als extramuraal. Ik doe dit met veel plezier maar mis de uitdaging en ik ben toe aan doorgroeien. Ik ben zou graag willen doorgroeien naar een managementfunctie. Ik heb namelijk gemerkt dat ik goed ben in het geven van tips en coachen. Ik haal altijd graag het beste uit mijn studenten en collega’s. Ik denk dat ik dit in de rol van teammanager nog meer kan benutten. Ik zou het ontzettend gaaf vinden dat ik medewerkers boei, met elkaar verbind en tot bloei breng waar in zij goed in zijn en daarbij ook de kwaliteit van zorg waarborg. Pas dan vind ik dat ik een succesvol team heb! En daar word ik erg enthousiast van!