Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #11  
Oud 15 augustus 2006, 13:17
Rho Rho is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 2
Rho is on a distinguished road
Red face Re: Carrièreswitch in 5 stappen

Bedankt Erwin!

Zelf weet ik gelukkig wel wat ik wil en heb inderdaad enkele punten voor mijzelf op een rijtje gezet. Ik wil zelf de richting van accountmanagement op,
op de een of andere manier trekt me dat gewoon enorm en lijkt me de functie zelf (behalve heel erg verantwoordelijk) erg interessant. Wat salaris betreft, momenteel ben ik daar niet zo heel erg mee bezig ...laten we maar eerst de benodigde diploma's behalen en zorgen dat ik geduld heb met het verdere verloop.

Waar ik het meest mee zit is dat wanneer ik dan eventueel mijn diploma behaald heb helemaal geen werkervaring heb. Kijk, als je via school je diploma's haalt, ga je tijdens je studie je stage lopen en zo leg dan je eventuele contacten voor je toekomst vast. En met een beetje geluk kan je ergens makkelijk beginnen voor een bedrijf "ideaal"; je bent jong, ambitieus en makkelijk te kneden voor het vak. Als ik uiteindelijk al mijn diploma's heb, dan zijn we toch bij elkaar 2.5 jaar verder, dan ben ik net 29 of 30. Niet oud, maar wel oud voor iemand die misschien het vak in wilt rollen.

Helaas heb ik de pech dat ik via mijn eigen bedrijf niet stiekem het vak ik kan rollen en daar de benodigde ervaring op kan doen. Daarom ben ik ook om mij heen aan het kijken of ik niet ergens een commerciële functie kan vervullen, ik kan niet vroeg genoeg beginnen toch!?

Misschien moet ik Frank van Leer (van Tobbers & Toppers) maar eens bellen en om advies vragen! Ik heb van de zomer zijn boek gekocht, ik moet zeggen dat het een heel aanstekelijk, leerzaam boek is, wat overigens fijn leest!

Ik weet als je iets TE graag wilt, het inderdaad blokkeert....
Misschien ben ik ook wel te ongeduldig en wil ik te snel, maar het is wel fijn om te weten als je weet waar je aan toe bent. Niet dat ik voor verrassing kom te staan! Voorlopig richt ik mij op mn examen december a.s.!

Gr. Rho
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon