Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Je competenties ontwikkelen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Bekijk resultaten enquête: Heb jij een POP?
Nee, ik wil er niks mee te maken hebben 4 6,06%
Nee, maar ik ga er een maken 30 45,45%
Ja, maar er is niks van terecht gekomen 18 27,27%
Ja, ik lig helemaal op schema 11 16,67%
Ja, ik heb mijn plan helemaal uitgevoerd 3 4,55%
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #16  
Oud 26 april 2007, 21:28
nanny
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Heb jij een POP?

Hoi !

Ik ben nieuw hier. Net heb ik me aangemeld. Dit berichtje leek me een mooi aanknopingspunt om mijzelf even voor te stellen.
Ik heb een POP. Dit is vanuit het bedrijf verplicht. Van de mijne heb ik veel werk gemaakt. Want ik ben al een poos bezig om te switchen van takenpakket. Ik wil van technisch (ICT-) werk naar coordinerend werk.
Maar het is moeilijk die switch te realiseren.
In mij POP heb ik beschreven dat ik graag een coordinerend klus wil hebben, zodat ik praktijk-ervaring kan opdoen. En om te zien of ik het echt wel zo leuk vind (zoals ik beweer) of dat het inderdaad niets voor mij is (zoals mijn oude manager beweert).
Mijn nieuwe manager is wat toegankelijker dan mijn oude manager, en geeft mij af en toe een coordinatie-klus. Maar ik moet enorm oppassen dat het niet tegen administreren aan ligt. De echte coordinatie-klussen worden aan een ander gegeven. Daarvoor ben ik dan niet ervaren genoeg.
Ik ben redelijk vrij in mijn werk. En als ik zelf een leuke klus met coordinatie voorbij zie komen, pak ik hem. Helaas zijn dit wel de minder zichtbare klussen. Maar zo doe ik dan in ieder geval ervaring op, hetzij dan niet aantoonbare.

Dit forum trok mijn aandacht, omdat ik vanuit deze problematiek veel bezig ben met mijn loopbaan. Ik hoop hier nieuwe ideeen uit te kunnen halen.
Tot schrijfs op dit forum !
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
pop


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 10:46
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 19:52
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 14:07
Academie voor Kunst en Vormgeving, door de ogen van een oud-student forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 8 september 2005 14:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon